Jumaat, 28 November 2014

SEMINGGU 3-4 KALI SAKIT KEPALA!!

Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum

Sambil layan2 televisyen dengan anak anak tetiba baru tersedar..dah lama rasanya sakit kepala tak mai hinggap kat kepala nie..klau tak dulu 9-10 bulan yg lalu..sakit kepala nie dah jadi macam musuh yg tak mahu bepisah ngan saya.

Mana taknya..bayang kan..seminggu 3-4 kali sakit menyerang kat bahagian kepala ditambah lagi beketul2 rasa sakit kt bahagian bahu sampai urat leher.asal sakit kepala, kat leher mesti sakit urat, sampai ada ketikanya jadi tegang dan sangat2 xselesa.

Hanya ubat buang panas jadi peneman waktu sakit mnjadi jadi.tapi yang bestnya memang dalam 10 minit makan..terus hilang.seolah olah apa yang menyakitkan 10 minit yang lalu terus pergi menyepi.kekadang rasa takut bergantung dengan ubat ubatan sampaikan kemana mana mesti buat stok kat dalam handbag.huhu.

Anda tahu apa kesan jadi kat saya bila sakit kepala nie mai tetiba? Saya jadi sangat2 stres, mudah sensitive dan memang takkan lakukan apa2 kerja pn..tapi time tu jadi bila saya tak mau makan ubat sebab takut jugak bergantung ngan ubatan nie..malangnya..bertahan saya tak lama sebab makin menjadi jadi sakit nie.pi cek doktor memang tekanan darah ok sangat2.sebab saya stres? Eh tak la pulak rasanya..time tengah hepi dengan anak2 pn tetiba ja jadi sakit.

Rupanya doc beritahu saya nie badan jenis mudah masuk angin..sebab tu kekadang kat tulang rusuk sakit bila tekan..ada ketulan kat bahu time sakit kepala..rupanya masalah angin banyak berkumpul dan berkelah dalam urat murat badan saya nie.sy still buat stok ubat.TAPIIIIIII...lepas saya kenal shaklee..sy amalkn ALFALFA COMPLEX DAN PEPPERMINT GINGER PLUS. ALHAMDULILLAH dalam SEBULAN dalam 1-2 kali ja sakit kepala sy kena hadapi.tu pun tak pernah sampai tak boleh buat kerja macam dulu.

Syukur yg teramat pada Ilahi sbb temukan saya dengan shaklee.malah sy yakin sangat2 amalkan shaklee sbb alfalfa dn peppermint ni adalah vitamin @ supplement yg sihat bukan ubatan.malah ia dicipta dari sumber alam semulajadi.siapa tak nak kan?? Dulu ubat ja penuh dalam badan.sekarang rasa selamat sebab dalam badan kita ada pengawal yang baik iaitu vitamin:) haha..hepi I.tapi apapun sy still percaya Allah sebaik baik penyembuh saya.

ALFALFA COMPLEX dicipta dr tumbuhan alfalfa ( medicago sativa) malah ia adalah raja segala tumbuhan.shaklee mnggunakan medicago sativa yg bergred paling tinggi dlm kalangan tumbuhan alfalfa. Alfalfa ini terbukti bebas pestisid,herbasid dan gunakan bahan kompos/baja bebas kimia.

PEPPERMINT GINGER PLUS pula dicipta dalam bentuk tablet yang mnggunakan DAUN PUDINA, HALIA, ADAS DAN CEKUR MANIS iaitu bahan asas dlm vitamin peppermint nie.

Tugas alfalfa n peppermint ni untuk potong dan cantas segala angin angin dalam badan saya.dan bila saya kerap sendawa..kerap buang angin..setiap hari buang air besar..itu tandanya angin2 dalam urat tubuh saya sedang diproses dan disingkirkan..sy lebih yakin sebab sy hnya amalkn vitamin.

Jadi anda sangat2 xperlu risau mngamalkn vitamin ni okay malah tiada lagi dalam sejarah sejak lahirnya shaklee nie bahawa product shaklee boleh memudaratkn orang ramai.

Saya sendiri telah amalkn alfalfa dn peppermint nie..malah saya amat berpuas hati sebabnya saya kini dah tak buat stok ubat lagi.malah saya tak perlu lagi derita merasai sakitnya kepala (bukan pening) malah hingga mngganggu kehidupan seharian lagi..

Saya syorkan anda patut mencuba bagi korang yang ada masalah angin dalam badan..kita bleh amalkan mnggunakn vitamin dari terlalu bergantung pada banyak stok ubat.

Nak cuba..mai hubungi saya.
Wassap / sms / call sy
0124417491
Hidayah ilias
Pengedar shaklee selama perak

Saya ingin sangat bantu anda.
Cuma segalanya terletak ditangan anda.pilihan adalah diri anda sendiri:)

Tiada ulasan: