Khamis, 18 Disember 2014

7 PENYEBAB KITA PERLU AMBIL SUPLEMEN

Bismillahirrahmanirrahim

Dulu...dayah tak penah pecaya supplemen lebih baik dari ubatan..sebab utama dayah rasa semua orang lebih suka jadikan ubatan sebagai penyelesai masalah kesihatan kita termasuklah dayah sendiri. Buat stok ubat banyak2, nanti sakit ubat dah tersedia dalam laci.mudah kan..dayah belum terdedah pada supplemen yang mana sebenarnya lebih baik dari kita mencari ubatan.bukan ubatan tu tak bagus..cuma lebih baik kita cuba belajar lebih sihat dengan mengamalkan supplemen dari ubatan.malah supplemen yang dicipta oleh shaklee ini telah membantu mewujudkan kehidupan yang lebih sihat kepada berjuta juta manusia selama lebih 50 tahun...daripada kita terus menerus bergantung pada ubatan sepanjang hayat..adalah lebih baik kita membaiki taraf kesihatan kita dengan lebih mengamalkan supplemen terutama supplement shaklee yang mana terbukti tiada bahan kimia, bahan terlarang, lemak haiwan..ia adalah halal, selamat, berkesan dan semula jadi.

SENTIASA SELAMAT
~~~~~~~~~~~~~~~~

selamat kerana pihak shaklee telah menjalankan 80,000 ujian kualiti setiap tahun bagi memastikan ia berkesan dan tulen. Ia dijamin tiada paraben, bisfenol-A, peluntur, perisa tiruan, pewarna tiruan, lemak trans dan bahan-bahan larangan lain.

SENTIASA BERKESAN
~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Lebih US$300 juta dilaburkan dalam penyelidikan dan pembangunan produk.ia sentiasa berkesan kerana mnggunakan bahan2 semulajadi yang paling halus dan tulen.sejumlah 54 pingat emas olimpik oleh para atlet yang mnggunakan produk shaklee.

SENTIASA MESRA ALAM
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ia juga produk mesra alam yang benar benar selamat untuk anda, keluarga, rumah dan bumi kita.malah shaklee adalah peneraju dalam pergerakan alam sekitar dengan mengamalkan perniagaan yang mesra alam.

Jadi dayah memang galakkan korang amalkan supplemen dalam kehidupan berbanding sentiasa bergantung pada ubatan..supplemen yang dijamin baik untuk meningkatkan tahap kesihatan korang adalahs supplemen dari produk shaklee.

KENAPA KITA PERLUKAN SHAKLEE DALAM TUBUH KITA??

1)KITA SERING TERDEDAH TERHADAP PENCEMARAN ALAM SEKITAR DAN RADIKAL BEBAS YANG MENJEJASKAN KESIHATAN BADAN KITA.

2)BADAN KITA MEMERLUKAN DOS YANG LEBIH TINGGI BAGI SESETENGAH NUTRIEN.DAN HAKIKATNYA NUTRIEN HANYA BOLEH DIPEROLEH HANYA DARIPADA MAKANAN..TAPI PERSOALANNYA MAKANAN KITA SEHARIAN ADAKAH BENAR BENAR MEMBEKALKAN NUTRIEN YANG SECUKUPNYA UNTUK TUBUH KITA?

3)BUAH BUAHAN DAN SAYUR SAYURAN MUNGKIN TERJEJAS DAN TERCEMAR AKIBAT RACUN SERANGGA DAN BAHAN KIMIA YANG LAIN.

4)MENGAMALKAN GAYA HIDUP TIDAK SIHAT SEPERTI KURANG BERSENAM ATAU BERSUKAN DAN TABIAT MEROKOK.

5)RUYIN PEMAKANAN KEBANYAKAN RAKYAT MALAYSIA TIDAK MENGHIRAUKAN DIET YANG SIHAT DAN SEIMBANG.

6)GANGGUAN PENYERAPAN NUTRIEN DARIPADA MAKANAN, AKIBAT DARI PENGAMBILAN KAFEIN, GULA DAN GARAM BERLEBIHAN.


7)JUGA DISEBABKAN KEHILANGAN NUTRIEN DALAM MAKANAN, TERUTAMANYA DI KEDAI MAKAN, RESTORAN MAKANAN SEGERA, DAN SEBAGAINYA.

Jadi tidak hairanlah kita sebagai manusia yang ingin hidup lebih sihat dan bertenaga perlu mengamalkan supplemen yang mampu mmbaikpulih tahap kesihatan kita yang baik tanpa terlalu bergantung pada ubatan..jadilah kita insan yang lebih banyak mnghargai kesihatan kita...

Bemacam supplemen yang pihak shaklee telah cipta iaitu antaranya:

》OMEGAGUARD
》ALFALFA COMPLEX
》LECITHIN
》CINCH SHAKE MIX
》ENERGIZING SOY PROTEIN
》GLA COMPLEX
》OSTEMATRIX
》VIYAMIN E
》CHEWABLE VITAMIN C
》MEALSHAKES
》SET KECANTIKAN
》SET UNTUK PENJAGAAN DIRI
》SET PENCUCI

DAN LEBIH BANYAK LAGI..

SEMUA INI SHAKLEE DATANGKAN DALAM JAMINAN:

" SELAMAT/BERKESAN / MESRA ALAM"

Jika nak tahu lebih lanjut berkaitan shaklee ini..Hubungi dayah ok??
Pm / wassap / sms sy
Puan hidayah ilias
0124417491
Sy pengedar shaklee selama perak

Tiada ulasan: