Selasa, 9 Disember 2014

BERAT TURUN, OTOT TERPELIHARA DENGAN CINCH SHAKE MIX

Bismillahirrahmanirrahim

Korang pernah tak lihat ada orang kurus, tapi kita masih lihat perutnya, tangan, pehanya menggeleber sebab bagi orang yang terlalu obesiti,kebiasaannya kita hanya nak cepat kurus ja kan.tapi bila dah kurus..berat dah turun kita akan dapati otot otot kita mula menggeleber.

Nampak sedikit mencacatkan bentuk fizikal kita kerana kita inginkan tubuh kita cantik dan normal, tapi kita diganggu masalah lebihan kulit menggeleber plak.untuk mngekalkan kembali bentuk normal otot kita mememerlukan masa yang lama malah ada yang sanggup jalani pembedahan untuk membuang lebihan kulit yang menggeleber.

Tapi kalau korang nak tahu, shaklee telah mencipta  CINCH SHAKE MIX yang mana MEMELIHARA OTOT semasa kita ingin menurunkn berat badan.

Setiap kali korang minum SHAKLEE CINCH nie, kita akan mendapat 24 GRAM PROTIN,24 JENIS VITAMIN DAN MINERAL PENTING serta 6 GRAM SERAT LARUT(dicadangkan mengambil dengan satu sudu Shaklee Energizing Soy Protein), LEUCINE (nutrisi penting dalam cinch untuk keperluan tubuh kita)

Ini semua sangat penting kerana protin diguna untuk membina otot, dan ototlah menaikkan kadar metabolisma dan membakar kalori.malah makanan yang kaya dengan protin membantu menahan kelaparan, jadi kita akan kurang ambil makanan terutama time waktu makan.hebat tak cinch shake mix nie.
Mai kita lihat juga faedah utama cinch nie.

Cinch shake ni juga sangat baik utk golongan yang mengalami masalah kesihatan seperti kencing manis.camna ia membantu kita yang ada diabetes? Jom baca kat bawah....

→kerana ia mempunyai Indeks Glisemik-22.inilah yang saya katakan ia sangat sesuai untuk yang mengidap diabetes.ia mampu mengekalkan tahap gula darah yang normal dan mengekalkan tenaga.

→dengan cinch pro, campuran protin dipertingkatkan dengan LEUCINE (asid amino)
→dengan adanya leucine, ia bertindak sebagai pemelihara otot time kita sedang turunkan berat badan.

→24 gram bagi setiap hidangan mampu membantu anda berasa puas dan kenyang.jadi tak der lagi rasa lapar ja.

→malah ia adalah tinggi kandungan serat iaitu 6 mg setiap hidangan.

→malah cinch shake mix ini mnggunakn soya bebas GMO

→ia juga tiada perasa tiruan, warna atau pemanis.

Cinch shake mix juga dicipta mengandungi 3 perisa pilihan anda.pilih jer yang mana anda suka dan ia menghasilkan fungsi yang sama.pilihan buat kita terdiri daripada

》cinch shake mix chocolate
》cinch shake mix vanilla
》cinch shake mix cafe latte.

Sayan sangat sukakan yang cafe latte.korang rasa nak cuba yang mana? Mai hubungi saya jika anda ingin turun berat badan sambil mngekalkan otot sedia ada tanpa risau ia mnggeleber.

Cara hubungi saya:
Hidayah ilias
0124417491
Sy pengedar shaklee selama perak

Tiada ulasan: