Selasa, 9 Disember 2014

RAMBUT GUGUR? PROSANTE JAWAPANNYA.

Bismillahirrahmanirrahim

Bila sebut pasal rambut gugur..kita tentu dah mmbayangkn kepala yang makin membotak.rambut bermaharajalela dlm ruang rumah kita.bila di sapu..melekat di bulu penyapu..payah betul nk masuk dlm penyodok.bila divakum..tersumbat plak jadinya.dalam bilik air, rambut gugur tutup habis lubang air.semua nie amat mnganggu hidup kita.

Siapa yang nak rambut gugur setiap masa tapi nak tumbuh plak ambil mada yang lama.saya sendiri alaminya setiap kali bersalin malah smpi anak dah umur 2-3 tahun pn masih merata2 rambur gugur dalam rumah..serius stres.mau taknya..segan Allah ja yang tahu bila orng mai rumah tengok rambut kita merata2 dn ditepi dinding.time sikit bleh dapat segulung rambut.

Anda rasa rasa la kan??? Apa kesan yang dialami oleh orang yang alami masalah rambut gugur nie?

》mudah rasa stres dalaman dan luaran
》hilang keyakinan diri nak berhadapan orang sekeliling
》penampilan kurang menarik
》bagi lelaki, sukar la skit nk gayakan style rambut yng kita nak.
》kurang nak bergaul dengan orang ramai sebab rambut gugur tak sekata.
》rasa segan dan malu pada pasangan sendiri.

》bagi pasangan suami isteri, pasti kita rasa segan sangat kat suami atau isteri sebab penampilan kita kurang menarik.maklumla rambutkan umpama mahkota kita.

Oleh kerana masalah ini terpaksa dihadapi oleh kita, pihak shaklee telah menunjukkan satu jalan penyelesaian yang sangat baik untuk membanteras masalah rambut gugur kita.Ini bertujuan hanya ingi mengembalikan kembali rambut kita agar kembali sihat dan kuat akar rambutnya.

Mengapa dikatakan posante sangat baik menangani masalah kulit kepala dan rambut anda? Kerana bahan bahan yang ada dalam produk posante dr shaklee ini sangat mesra alam.

¤ tiada minyak yang menyebabkan tersumbat.
¤ Selamat untuk semua jenis rambut walaupun diwarna atau dirawat kimia.
¤ mengandungi keseimbangan pH.
¤ Tiada bahan pengawet.
¤ Tiada warna atau bahan pewarna.
¤ Tidak mengeringkan, tidak juga menanggalkan.
¤ Diuji oleh ahli dermatologi.
¤ Diuji secara klinikal.
¤ Tidak menyebabkan folikel rambut tersumbat.
¤ Tidak di uji keatas haiwan.

Ujian klinikal yang meluas telah menunjukkan sistem penjagaan posante secara semulajadi boleh mengurangkan kehilangan rambut sewaktu bersikat, meningkatkan ketebalan, dan mengurangkan kerosakan untuk semua jenis rambut.sistem posante tidak menanggalkan atau mengeringkan rambut anda.Malah sebenarnya membantu rambut mengekalkan kelembapan dan melawan kerosakkan.hasilnya kita akan perolehi rambut yang menawan, lembap, berseri malah lebih penting memiliki rambut yang jauh lebih sihat.

Jangan ragui posante shaklee kerana ia telah membantu menyelamatkan ramai orang dan membantu mereka miliki kembali rambut yang lebih sihat dan berseri.

Wassap / sms / pm sy
0124417491
Saya ingin bantu rambut anda lebih sihat.
Hubungi saya..saya bantu anda!!

Sy pengedar shaklee selama perak.

Tiada ulasan: